Cecilia´s blogg

Onsdag :)

Av Cecilia - 2018-02-21 18:15

Hej Läsare!

Hoppas allt är bra med er, med mig är de bra förutom denna förbaskade mage som fortfarande krånglar. 

 

Idag har jag inte gjort sådär jätte mycket. Fixade iordning mig imorse och sen har jag bara pysslat lite hemma med olika saker. Ska försöka få iordning på rummet då jag inte orkat fixa de än. 

Har inte haft någon ork sen i söndags då jag blev sjuk men nu är jag snart på topp igen förutom magen då såklart men orken är tillbaka. 

 

Ska försöka ta en foto dag igen också och gå ut och fota när vädret ger med sig. De senaste dagarna har de varit snökaos så har varit svårt att fota när snön vräkt ner som de gjort. De är runt 1 meter snö nu och de sägs att de ska komma ungefär lika mycket till men de hoppas jag inte för då tar de längre tid innan all snö är borta igen. 

Jag vill ha sommar nu och sol så man kan sola och bada. I sommar blir de nog mycket sol då jag denna sommar vill bli brun, iallafall försöka haha. 

Förra sommaren blev jag knappt brun då jag alltid hade långbyxor eller tröja då jag skämdes över min kropp men har börjat acceptera den mer och mer. Jag har lite mer fett på kroppen men jag är inte överviktigt eller så utan jag väger i genomsnitt så mycket som man ska göra i min ålder så på så vis är de bra. 


Nu tänkte jag faktiskt bädda ner mig i sängen  och titta på serie (Rita) och sen fixa iordning mig för kvällen. 

Hoppas ni haft en bra dag.

kram!

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Skapa flashcards