Cecilia´s blogg

En helt vanlig torsdag

Av Cecilia - 2018-02-15 14:31

Hej på er!

Har knappt vaknat till än och klockan är redan halv 3. Gick upp vid halv 8 imorse och gick med barnen  till skolan. gick sen  hem  och de första jag gjorde var att sätta på netflix på datorn. Hann inte mer än att lägga mig i sängen och  titta kanske 5  minuter på en serie jag håller på tittar på innan jag somnade. Sov kanske 3 timmar och vaknade  sen av att mamma skulle gåoch hämta barnen. Jag gick ner och sa hej då till henne men sen gick jag och lade mig igen och vaknade sen en stund innnan de kom hem. Åt frukost och lite så sen har jag bara legat i sängen och tagit de lugnt.

Är fortfarande extremt trött och helt slut i kroppen. Får inte bli sjuk nu för ska jobba hela helgen  och nästa helg så har inte tid att vara sjuk nu. Blir jag dålig så får jag väl kämpa på ändå. Dagarna går ju ändå så fort på jobbet och nu var de ju ett tag sen man såg dina kollegor sist så de ska ändå bli kul. 


Jag vet faktiskt inte vad som händer idag. Har inget planerat som ska göras eller behöver göras så kommer nog mest bara ligga i sängen och vila resten av dagen. 

Jag hoppas iallafall att ni mår lite bättre och inte är lika seg som jag är. 

Kram!

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards