Cecilia´s blogg

ny vecka :D

Av Cecilia - 2018-02-12 15:16

Hej på er!

idag vaknade jag runt 11 och låg då med mobilen fram till kanske 12 - halv 1 där någon gång. Efter de så gick jag upp och stekte ägg till mig och kokade även ägg då min bror brukar vilja ha de till lunch när han kommer hem från praktiken. 

Idag händer de nog inget speciellt. Jag ska nog bara ta de lugnt och återhämta mig efter helgens roligheter. Jag är fortfarande rätt trött men somnade ganska så fort igår kväll och kommer nog göra de ikväll också. 

Imorgon blir de att kliva upp tidigt och gå med barnen till skolan och sen dagis och efter de blir de nog bara små fix hemma om kroppen orkar. Sen är de hämtning av barn några timmar senare också. Man önskar ju att man hade körkort nu men snart så. Inte så långt kvar. 


Men nu ska jag nog lägga mig ner och titta lite på youtube sen får vi la se vad  som händer. 

Hoppas ni får en bra dag. 

kram!

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards