Cecilia´s blogg

Lördag! (tidsinställt)

Av Cecilia - 2018-02-10 15:00

Hej på er!

Jag behöver inspiration. Jag vill ha förslag på inlägg då  jag vill göra något annat än att bara skriva om min vardag.

Vad vill ni läsa om?

Vad lockar er till att läsa?

Jag har ide torka och skriver därflr bara om mina dagar men tycker de blir så lika inlägg varje dag så nu vill jag step up de lite och göra något mer än bara vardagliga inlägg. Självklart kommer de en riktig summering av helgen lite senare. De inlägget kommer på måndag under dagen någon gång. 

Men jag hoppas ni har lite förslag på vad jag kan blogga om så blir jag glad. 


puss och kram!

 
 
Ingen bild

90

10 februari 2018 21:57

Skriv om hur det är att bo i Dalarna, hur det går för Leksand i hockeyn, vad du har för intressen, nån bra film du sett på, framtidsplaner, kompisar mm.

Cecilia

11 februari 2018 16:33

Okej de kan jag göra :)

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards