Cecilia´s blogg

Halvägs i mål

Av Cecilia - 2018-02-09 08:23

Snart framme i mora efter en väldigt lång bussresa. Har snart suttit på bussen i hela 2 timmar så ska bli skönt att kliva av och ta friskluft. Måste gå till macken och köpa yoghurt eller något då jag inte hann äta frukost innan jag gick till bussen imorse så får bli nån yoghurt så länge. Ska äta nn lunch när jag kommer fram till borlänge, och sen nått litet ikväll innan man börjar dricka.

Jag satte på mog kläderna hemma som jag ska ha på liljan då jag har lite att göra när jag kommer fram som ni vet. Tänkte fixa mig på toaletten inne på rese haha för jag fixade mig bara lite grann innan jag gick.

När jag kommer fram ska jag iallafall gå till hushagsgymnasiet (min gamla skola) och möta upp en kompis sen får vi se vad jag tar först. Lär nog bli banken.

Men jag hoppas iallafall ni får en bra dag.
Puss och kram!

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards