Cecilia´s blogg

Vad har hänt?

Av Cecilia - 2018-02-05 20:49

Sen vi gick in i februari månad så har jag tappat så sjukt mycket läsare. Vet inte om de beror på.
Har de med mitt bloggande att göra?
Vill ni att jag skriver om något mer intressant som lockar er till att läsa eller har folk bara tröttnat? :/
Nu snackar jag inte om 5 läsare utan här snackar vi en hel mängd som fallit bort, tråkigt tycker jag då jag lite tappar lusten att blogga när jag inte når fram till så många som innan.

Aja över till något annat.
Tog precis en paus från allt målande. Har även idag hunnit med att riva tapeten i hallen på övervåningen och målat en omgång till i hallen på panelen som nog var den sista. Just nu håller jag på med själva väggen som blir ljusrosa. Blir så ljust och fint där ute nu så man blir lycklig när man ser att de blivit ljusare. Man märker skillnad direkt när man kommer in att de är förändrat.

Imorgon blir de att gå upp tidigt igen. Förhoppningsvis inte klockan 5 igen utan ska försöka sova iallafall till halv 7 men vi får väl se. Som de ser ut nu så blir de en tidig kväll.
Har även hunnit med att duscha nu på kvällen och sprayat i någon blondering som mamma hade hemma och de funkar faktiskt. Mitt hår har blivit ljusare och har fått mer som en ombre nu.

Nu måste jag dricka upp mitt te och sen fortsätta måla färdigt för att sen kunna gå och lägga mig äntligen. Som jag längtar efter att få sova nu haha.

Men hoppas ni alla haft en bra dag
Kram!

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards